Vodafone net kurumsal müşteri hizmetleri telefon

Vodafone Net Müşteri Hizmetleri'mize; 0850 542 1 542 Sesli Yanıt Self Servis'i ücretsiz arayarak tüm işlemleriniz kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. 0850 542 0 542 aramaları bütün operatörler ve sabit hatlar için mevcut tarifeler üzerinden ücretlendirilecektir.

0850 542 0542 kimin numarası?

Eğer Vodafone Net müşterisi iseniz Vodafone Yanımda uygulamasından, 0 850 542 1 542 Sesli Yanıt Self Servis kanalından veya 0 850 542 0 542* Müşteri Hizmetlerinden mevcut hizmetiniz hakkında bilgi alabilir veya farklı işlem taleplerinde bulunabilirsiniz.

Vodafone müşteriye direk nasıl bağlanır?

Vodafone müşteri temsilcisine direkt olarak bağlanmak için ilk olarak telefonunuzun arama ekranından 542'yi ya da 444 0 542'yi tuşlayarak arama yapmanız gerekiyor. Ardından sesli komut sisteminde takip etmeniz gereken adımlarda önce 1'i ardından tekrar 1'i tuşlamanız gerekiyor.

Vodafone müşteri hizmetlerini arar mısın?

Müşteri Hizmetlerimize Vodafone Hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz. Vodafone Net Müşteri Hizmetlerimize Vodafone, diğer operatör ve Sabit hatlardan, 0850 542 0 542'yi arayarak ulaşabilirsiniz.

Vodafone müşteri hizmetleri temsilcisi ile nasıl görüşebilirim?

Vodafone Müşteri Hizmetleri Direk Operatöre Bağlanma Bunun için ilk olarak cep telefonunuzdan 542'yi arayabilirsiniz. Farklı bir operatör üzerinden Vodafone müşteri hizmetleri operatörüne direk bağlanmak istiyorsanız 0542 542 00 00'ı arayarak Vodafone müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

Vodafone müşteri hizmetlerine en kısa nasıl bağlanabilirim?

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim? Telefon: Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542 'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.

542 ücretli mi?

Vodafone Faturalı ve Faturasız hatlardan 542'yi ve 0 (542) 542 00 00'ı aramak; varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülmektedir. Dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurtiçi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

Vodafone Şikayet Nasıl Yapılır?

Şikayet yönetimi sayfasına ulaşmak için tıklayınız. Bunun dışında Vodafone hattınızdan 542 'yi, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak Vodafone Müşteri Hizmetlerine ulaşabilir ve şikayetinizi iletebilirsiniz.