Axa sigorta hasar dosya açma

Hasar dosyası nasıl açılır AXA?

  1. Kiralık araç, çekici, çilingir ve benzeri acil yardım hizmetleri için 0850 250 99 99-2-2.
  2. Hasar ihbarında bulunmak için 0850 250 99 99-2-3.
  3. Hasar dosyanız hakkında bilgi almak için 0850 250 99 99-2-4.
  4. Sağlık poliçesi bilgilendirme hattı için 0850 250 99 99-2-5.

Hasar dosya sorgulama nasıl yapılır?

2016 yılından önce oluşturulmuş hasar dosya detaylarınızı ALO125 çağrı merkezimizi arayarak öğrenebilirsiniz. Cep Telefonu Şifre, girmiş olduğunuz bu cep telefonuna gönderilecektir.

AXA garantili servis nedir?

AXA Garantili Servisler, hasar durumunda uygun fiyatlı bir tamir seçeceği sunduğu için aracınızın değer kaybını minimuma indirir. … AXA Garantili Servislerimizi öğrenmek için web sitemizi ziyaret edebilir veya çağrı merkezimizi (0850 250 99 99) arayabilirsiniz. * Yalnızca Maksimum Kasko, hususi araçlarda geçerlidir.

Axa sigorta hangi bankaya ait?

AXA ve OYAK'ın Türkiye'deki sigorta faaliyetlerinin, tek bir çatı altında toplanmasına karar verildi. AXA OYAK Holding kuruldu. Oyak Sigorta, Nordstern İmtaş Sigorta, AXA OYAK Hayat Sigorta ve Nordstern İmtaş Hayat Sigorta'daki AXA ve OYAK'a ait hisseler AXA OYAK Holding'e devredildi.

Değer kaybı parası nasıl alınır?

Aracınız için değer kaybı başvurusunda bulunmak için ekspertiz ve hasar tespit tutanağıyla sigorta şirketinizle işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Sigorta şirketiyle ilgili bir sorun yaşadığınızda Sigorta Tahkim Komisyonu'ndan destek talebinde bulunabilirsiniz.

Axa sigorta’nın telefon numarası kaç?

AXA Sigorta olarak bu metin ile aydınlatma yükümlülüğümüzü yerine getirmekteyiz. (0850) 250 99 99 numaralı Müşteri Hizmetleri Merkezimizi arayarak yetkililerimizden daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Hasar dosya ne zaman sonuçlanır?

3 iş günü içerisinde mutabakata varılamaz ise (en az bir şirket tarafından farklı kusur verilirse) dosya, Kaza Kusur Değerlendirme Komisyonu'na iletilir. Komisyon, 3 iş günü içerisinde ilgili dosyayı sonuçlandırır.