Türk telekom tüketici hakem heyeti

Tüketici hakem heyetine başvuru nasıl yapılır?

Şahsen veya avukat aracılığıyla; elden, posta yoluyla veya elektronik ortamda e-Devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) (https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr) ile tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılabilir. Bu itibarla, tüketici hakem heyetlerine sözlü başvuru yapılamamaktadır.

Tüketici mahkemesi için nereye başvurulur?

Hakem Heyetleri illerde Ticaret İl Müdürlüğü, ilçelerde ise Kaymakamlıklar tarafından belirlenen binalardadır. Tüketici Mahkemeleri ise illerde Adliye binalarında bulunmaktadır.

Tüketici haklarına dilekçe nasıl yazılır?

Tüketici hakem heyetine dilekçe yazılırken başlık, adı soyadı, adresi,T.C numarası iletişim bilgiler, eksiksiz yazılmalıdır. Ayrıca dilekçeye İadesi istenen dosya masraflarını gösteren banka makbuzunun dilekçenin ekine eklenmelidir.

Türk Telekom Şikayet Nasıl Yapılır?

Türk Telekom müşteri hizmetlerini 444 1 444 no'lu numaradan arayabilirsiniz.

Tüketici hakem Heyeti ücret alıyor mu?

Başvurudan herhangi bir ücret alınmamaktadır.

Hangi durumlarda tüketici hakem heyetine başvurulur?

Eğer tüketici satın aldığı mal konusunda herhangi bir ayıplı ya da eksik söz konusu ise, tüketici hakem heyetine başvuru hakkına değerlendirebilir. Aynı zamanda elde edilen mal ya da hizmet üzerinden bir kusurlu durum var ise, yine aynı şekilde başvuru gerçekleştirilebilir.

Tüketici mahkemesi kaç TL?

15 bin 430 TL üzeri uyuşmazlıklarda mahkemeye gidilecek 2022'de 15 bin 430 TL'ye kadarki başvurularda Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.